Pregled noviteta u EOJN RH od 1. siječnja 2019.

 1. OBAVIJEST ZA NARUČITELJE:

Od 14. siječnja 2019. dohvat kaznene evidencije kroz Elektronički oglasnik javne nabave RH obuhvaća i uvjerenje kaznene evidencije za pravnu osobu.

Tijekom pregleda i ocjene ponuda naručitelji već duže vrijeme imaju mogućnost provjere ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja putem dohvata iz registara, i to za dokumente izvatka iz sudskog / obrtnog registra, plaćanja poreza i doprinosa te dokaza nekažnjavanosti za fizičke osobe. 

S obzirom da je za nekažnjavanje bilo moguće isto dokazati samo za fizičke ali ne i za pravne osobe (samog gospodarskog subjekta), naručitelji su navedeni dokaz morali tražiti izravno od ponuditelja ukoliko isti već nisu posjedovali. 

No sada, od 14. siječnja 2019. godine, kroz EOJN je dostupan i taj dokaz, što znači da, kada naručitelj vrši provjeru ponuditelja, osim već dostupnih dokaza, kroz dokazivanje nekažnjavanosti isto se dokazuje i za fizičku i za pravnu osobu, odnosno naručitelj kao dokaz prima potpuno uvjerenje kaznene evidencije za predmetnog ponuditelja. 

Međutim, i dalje treba imati na umu da dohvat iz registara nije moguć za strane ponuditelje, podugovaratelje ili gospodarske subjekte na koje se ponuditelj oslanja.

Izvor:  EOJN RH

 2. OBAVIJEST ZA NARUČITELJE:

Od 14. siječnja 2019. uputa za korisnike koji će provoditi postupke sklapanja ugovora temeljem okvirnog sporazuma koje je provelo središnje tijelo.

Tzv. Nova korisnička uloga "Korisnik OS" namijenjena je:

  1. osobama (korisnicima) koje naručitelj želi ovlastiti za komunikaciju sa središnjim tijelom javne nabave
  2. osobama (korisnicima) kojima će biti dodijeljeno pravo na sklapanje ugovora temeljem okvirnog sporazuma koje je provelo središnje tijelo javne nabave


  • Uloga se može dodijeliti postojećim i novim korisnicima.
  • Postojećim korisnicima dodjeljujete ulogu na način da u izborniku "Moji podaci" pod rubrikom "Moji korisnici" odaberete osobu kojoj želite dodijeliti ulogu i odabirom "Detalji" na kartici "Uloge" dodijelite novu (dodatnu) ulogu "Korisnik OS".

Izvor:  EOJN RH


 3. OBAVIJEST ZA NARUČITELJE - PLAN NABAVE

Od 21. siječnja 2019. dodana je tražilica za pretraživanje stavaka u planu nabave

Stavke se pretražuju prema:

  • evidencijskom broju,
  • predmetu nabave i
  • CPV-u


 4. OBAVIJEST ZA PONUDITELJE - E-NABAVA

Od 21. siječnja 2019. rezultat provjere uveza ponude prikazuje se na sučelju i nakon elektroničke predaje ponude.

Dodana provjera vremenskog žiga na "Uvezu ponude"




Novi prikaz kontrole za učitavanje (upload) dokumenata ponude, ESPD odgovora i sl.

Učitavanje dokumenta ponude - KORACI

1.Kliknite na "Dodaj novi dokument

2.Učitajte dokument

3.Dokument je uspješno učitan



4."X" – brisanje dokumenta

5."Dodaj novi dokument" – dodavanje sljedećeg dokumenta


IZVOR i PRIKAZ: EOJN RH

 5. OBAVIJEST ZA NARUČITELJE -Središnja/Zajednička javna nabava 

01. ožujka 2019. objavljena je uputa o prijenosu prava na korisnike Okvirnog sporazuma

    POJMOVI / ULOGE:


    • Središnje tijelo za nabavu (dalje u tekstu: STZN) – naručitelj (npr. Središnji ured za središnju nabavu) koji provodi postupke središnje javne nabave (sa ciljem sklapanja OS) i prenosi prava na korisnike OS za sklapanje ugovora (npr. Ministarstva)
    • Korisnici središnje javne nabave (korisnici OS) – korisnici OS za sklapanje ugovora (npr. Ministarstva) kojima STZN prenosi prava koja im omogućuju objavljivanje Obavijesti o dodjeli ugovora (ili provedbu mini nadmetanja ako je predviđeno dokumentacijom o nabavi)
    • Djelatnik – djelatnik STZNa ili korisnika OS koji posjeduje aktivan korisnički račun u EOJN RH (npr. Maja Majić)
    • Korisnička uloga "Središnja javna nabava" – dodatna uloga koja, u EOJN RH, djelatnicima STZNa omogućava prijenos prava objavljivanja obavijesti o dodjeli ugovora na temelju OS, na djelatnike korisnika OS (NAPOMENA: korisničku ulogu dodjeljuju administratori naručitelja).
    • Korisnička uloga "Korisnik OS" – dodatna uloga koja, u EOJN RH, djelatnicima korisnika OS omogućava objavljivanje obavijesti o dodjeli ugovora na temelju OS koje je za njih provelo STZN (NAPOMENA: korisničku ulogu dodjeljuju administratori naručitelja).

    IZVOR i PRIKAZ: EOJN RH

     6. OBAVIJEST ZA NARUČITELJE: REGISTAR UGOVORA

    od 4. ožujka 2019.
    1. Novi princip ažuriranja ugovora jednostavne i javne nabave u registru ugovora u sustavu EOJN RH.

    • Promjene ažuriranja ugovora vidljive su sljedeći dan, a ne u realnom vremenu kao do sada.
    • Uklonjen gumb "Omogući ažuriranje".
    • Gumb "Ažuriranje ugovora" mijenja status "U izmjeni/dopuni" i preusmjerava korisnika na korake za ažuriranje ugovora.
    • Promjena naziva gumba iz "Objavi" u "Pošalji na objavu" kojim korisnik šalje ažurirani ugovor na objavljivanje. Sljedeći dan status se mijenja u "Objavljen" i promjena je javno vidljiva.
    • "Pošalji na objavu" također se koristi za slanje na objavljivanje novih ugovora jednostavne nabave u registar ugovora.
    2. OPTIMIZACIJA SANDUČIĆA (naručitelji i ponuditelji)
    poboljšanje performansi sandučića u sustavu EOJN RH (Ulazna pošta -> Moj sandučić)

    3. U procesu "OTVARANJA PONUDA" dodan tekst uz ikone za preuzimanje upisnika (elektroničkih) ponuda/ZZS (naručitelji)


    IZVOR i PRIKAZ: EOJN RH

     7. OBAVIJEST -  PONUDE; REGISTAR UGOVORA

    od 8. travnja 2019.
    • Nova forma za preuzimanje ponude (naručitelji)
    • Automatsko popunjavanje matičnih podataka ponuditelja u postupku pripreme e-ESPD odgovora (ponuditelji)
    • Dodan datum ustrojavanja registra ugovora na izvještaj


    IZVOR: EOJN RH


    POVEZANI SADRŽAJ: Pregled noviteta u EOJN RH od 1. siječnja 2018.

     8. OBAVIJEST ZA NARUČITELJE

    Novo od 26. listopada 2019.

    Redizajn forme za pregled plana nabave (za naručitelje)


    IZVOR: EOJN RH 

     9. OBAVIJEST 

    od 9. prosinca 2019. 

    prijavu na Elektronički oglasnik javne nabave RH možete izvršiti pomoću Nacionalnog identifikacijskog i autentifikacijskog sustava (NIAS).

    Preduvjet za prijavu putem NIAS-a je da ste registrirani korisnik i da imate evidentirani OIB korisnika u sustavu EOJN RH (Moji podaci -> Osobni podaci). Korisnici iz drugih država članica EU mogu se također prijaviti na Elektronički oglasnik javne nabave RH koristeći pritom njihove nacionalne vjerodajnice, odnosno sredstva za elektroničku identifikaciju izdana u drugim državama članicama (eIDAS).

    IZVOR: EOJN RH 

     10. OBAVIJEST ZA NARUČITELJE

    od 17. siječnja 2020. 

    Zbog zahtjeva Službenog lista EU (TED) od 17. siječnja 2020. na Elektroničkom oglasniku javne nabave RH implementirano je pravilo o obaveznoj usklađenosti vrste ugovora (robe, radovi, usluge) i osnovnog CPV-koda predmeta nabave za sve obavijesti koje se šalju u Službeni list EU (TED).

    Osnovni CPV-kod predmeta nabave mora počinjati:


    ➡️za robe – 00 do 44 i 48 (npr. 03311210-7, 44167111-9 ili 48150000-4)
    ➡️za radove – 45 (npr. 45232431-2)
    ➡️za usluge – 49 do 98 (npr. 66520000-1)

    IZVOR: EOJN RH 

    Ne propustite saznati više  - dođite na redovito usavršavanje!